Last Goodbye

Vi hade allt jag gjorde allt för dig men du visade mig att inget dög jag var beredd på att ta en kula för dig men du hade nog aldrig gjort det för mig . Att sitta här och ångra allt som är gjort är bara patetiskt , min avsikt va aldrig att såra dig .. Utan jag ville bara se om du bryr dig än . Jag vet inte längre hur jag känner jag älskade dig jag gjorde det men du visade inget tillbaka så allting rann ut i sanden. Står ensam kvar känner hur hjärtat kämpar för att slå tänker på att du står bortom horisonten och förbannar mig du vill inte veta av mig du är krossad för du aldrig trodde jag kan göra så mot dig du trodde jag alltid skulle finnas kvar där och vänta på dig . Men varför ska bara en person behöva kämpa .. Jag kämpade och kämpade men vad gav det mig ? iNGENTING! Jag vet inte om våra vägar nånsin kommer korsas igen men det får framtiden visa . Man ska aldrig säga aldrig men nån dag kanske du inser att det inte var mitt fel .Sagt är sagt gjort är gjort jag blickar inte bakåt utan jag ser framåt ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback