I´m not a stop along the way I´m the freaking destination!


Tills jag fått bättre internet så blire segt med bilduppladdningar!
Härlig dag idag solen sken in i mitt rum och jag kände hur den värmde mina ögon, tur nog så lyckades jag få lite sömn inatt fast innan jag la mig och sussa så fixa jag med min data för hmmm 10000gången tror jag insett nu att mini laptops inte tål tunga filer! så får väll sluta ladda ner saker och bah se online.

Sitter i min soffa nu och dricker kaffe och kollar på sjunde himmlen sen blire fix och in till päronen se om internet kommit.
Vill inte bli den tjatiga tjejen som skriver jämt om sin pojkvän men vill bara säga du är bäst och mitt hjärta är ditt!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback