I don´t wanna grow up but I have too.

Tänker nu ta tag i bloggen på allvar och skriva lite varje dag för tillfället är inte mitt liv så intressant utan består mest av att va med kompisar träffa pojkvännen och blivit lite för mycket fest på sistone.
Helgen och veckan har bestått av fest och mys med min älskade.
Har nu tänkt på att det har gått 3 månader sen jag flyttade från home och bor nu själv att bo själv kan vara skönt i början men i längden blire så tråkigt och dött , som person är jag social och så av mig så blir sjukt svårt att klara sig själv är ju även van att höra syskonen skrika springa osv.
En annan sak är att mina sömnproblem försämrats och nu är jag så trött om dagarna att jag inte hittar ork till att orka göra något vettigt av dagarna.
Att bo själv är kämpigt då man måste städa diska handla mat och laga mat själv. Efter att varit van vid att få allt serverat i 20år så blire svårare för mig att anpassa mig till att kunna bo själv. Tycker även att ha hand om ekonomin blir kämpigt med då man måste priotera saker hit dit och ibland brukar inte min priotering vara smartaste valet har jag märkt ,har varit gånger då jag går ut på krogen och råkar dricka bort alla pengar och har knappt kvar nåt till mat.... så jag har insett bor man själv så måste man ta ansvar och visa att man är vuxen.
Först på listan nu så står att hitta jobb!
Erkänner att jag inte är jobbmänniskan utan jag är en sån som drömmer högt och vill ha ett elitjobb direkt , men det är inget fel med att drömma men man måste ner lite på jorden och tänka realistiskt. Alla börjar inte från top utan får jobba sig uppåt, så nu sänker jag mina krav och ger mig ut i jobbdjungeln får se om jag får napp.
Nu blev det ett långt inlägg men det är så det blir när jag bloggar all in.
PUSS!

Kommentarer
tessan säger:

åh gud tack vad glad jag blir =D

2012-06-10 | 21:44:51
Bloggadress: http://nattstad.se/tessbrodin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback