Rolling in the deep.

Hejsan Solstrålar!
Veckan har flytit på och jag har inte haft så mycket tid till bloggen..
Lite sorgligt att JT är slut nu men e glad att jag gick dit för har fått lära mig så mycket och även träffat så mycket nytt härligt folk.
Så nu e frågan vad gör jag till vecka 42? jo jag ska va duktig och börja plugga så snart kommer väll bloggen falla bort men jag ska försöka uppdatera så ofta som jag kan!
Nu e de så att jag varit duktig och tagit kort i veckan för att kunna visa er och även ha som minnen.. men men jag fattar inte riktigt hur jag ska överföra bilderna till datan... så ska se om de går och då får ni se.
Ska hoppa in i duschen nu sen fixa håret och naglar och hitta nåt fancy att ha på sig.
PUSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback