life is too short. enjoy it while it is yours

Hektisk dag? Jo de kan man lugnt säga!
Började på morgonen då jag vakna upp och såg att klockan var 9:30 och fick panik då jag börja 10... så hoppade ur sängen slängde på mig jeans tröja osv. och sprang mot stan, men tur nog så hann jag.
Idag så hade vi rekryteringsuppgifter och cv skrivande innan de blev lunch och sen studiebesök på kunskapstorget.
Slutade runt 14 på JT och kändes onödigt att tralla hem då min jobbcoach va vid 15.30 så jag stanna i stan med alexandra och marlene vi snacka och hade de trevligt, innan jag tar och kollar på min klocka och ser att klockan e 15.20 och coachen börjar ju 15.30 så då blev de panik igen och fick springa som en dåre.
Kom fram till mycket bra grejer hos coachen och vet nu vad jag vill.. om livet tillåter...  Tiden sprang iväg och då va mötet slut så då kollar jag på klockan igen och ser att den e 16.30 och 17.00 ska systern min hämtas så där fick jag springa som en dåre igen... eller krafterna tog slut så jag typ kröp till hennes dagis... Men nu e de vila som gäller och mat.!
Lisen har somnat ser jag nu haha nån är utmattad... XD
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback