Helgen <3

Jag lovade er bilder från veckan , då jag äntligen varit duktig och tagit kort, så de kommer i detta inlägg.
Veckan har bjudit på många uteluncher och fika.
Men riktigt trevligt att träffa alla vänner!
Idag så va jag uppe redan vid 9 och satte mig ner och räknade lite matte, innan facebook  snodde min uppmärsamhet... hmm xd jo brukar bli så , men hann faktiskt med 1 timmes matte duktig tjej!
Satt som sagt inne på fb innan jag kom på att de va lördag och att jag skulle träffa sötnosen Micaela:D så jag messa henne och frågade  när vi skulle ses. Då svara hon att hon messat mig länge sen och att vi skulle ses 12? men klockan va 12.15 nmär jag smsat honom , så jag fick panik igen !!! och blev att fixa sig på 5 min och dra till stan.
Man kan säga att jag typ sprang till stan.... men på 15 min så va jag framme och blev en välbehövlig fika med Micka. Vi snackade om allt mellan himmel och jord och hade de trevligt!
LUNCH med CARRO på MING

LUNCH på MING med Marlene och Alexandra.

FIKA med Micaela:) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback