Du kommer lyckas om du tror på dig.

Hallå där!
Solen skiner nu och mitt humör e på topp!!!!!
Idag  blev de upp kl 9 iväg på kurs sitta på föreläsning i 3 timmar och sen så tog jag tag i lite grejer när de va lunchdax, jag fixade praktikplats och tänker satsa på att få ett jobb där sen;)
Är man motiverad så går allt så är det bara!
Så snart hittar ni mig på..... hehe om några veckor så avslöjar jag vart;)
Nu tänkte jag unna mig en god lunch och sen ta tag i lite uppgifter för att sen kunna lägga sig i soffan och kolla på någon film.
PUSSSSS!

Kommentarer
Anonym säger:

tack desamma hörru ! I know har oc-maraton ;) haha

2011-09-14 | 20:34:05
Bloggadress: http://vafanheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback