Cola blandat med vitlök botar halsont?XD

Känslan i min hals får mig att vilja skjuta mig, jag vet inte vart jag ska ta vägen!!!! ush fy helvete detta dödar mig jag pallar inte svider ju som faaaaaan! Har suttit och tuggat på en macka i 40 min snart för enda sättet att slippa smärtan e att ha nåt i munnen... fast blir svinjobbigt att svälja sen xd
Hittade någon kur på nätet men frågan e vågar jag testa den?
Man häller upp Cola i ett glass och sen kastar man ner vitlök och dricker upp... eh bah tanken får mig att spy^^^men om de funkar så e de ju värt men vet ej om jag vågar testa ^^
Ska tänka på det där... nu ska jag fixa lite te och sen lägga mig och glo film(kärlekskomedier) bästa som finns!
Suger bah att jag e sjuk och måste kolla själv xd
PUSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback