We´re holding on to the pain...because thats all that we have left.

Att ta reda på sanningen om grejer som typ dödar dig inuti, det är nåt jag inte klarar av , vill typ inte veta och blir så rädd att få veta att det kan vara de man tror att det är.  Fattar inte varför allt ska gå så fel hela tiden och varför just jag ska vara fokuset.... Life give me a break? Kan jag inte bara få leva utan funderingar utan rädsla och utan ångest? Är det så mycket att begära om?!
Ni vet den känslan dom man känner i magen att nåt inte är som de ska , men ändå så ignorerar man den och förtränger undan. Man blir rädd för att få svar och man vet inte vad man ska ta sig åt, men hur mycket man än försöker så inser man att sanningen kommer komma ikapp en.
Hatar att känna mig så och hatar att jag ska va så förbanad feg!

Kommentarer
felicia säger:

sv: Jag har blivit helt besatt av den, haha! Jadu jag hade mina aningar men sen kom jag på att det måste nog vara en tjej, ska bli väldigt spännande att se om man nånsin får veta de :)

2011-10-04 | 20:27:18
Bloggadress: http://feliciastolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback