A little freedom can be a dangerous thing.

Det började här.
Jo jag lever, eller knappt! Va ett tag sen jag updata har blivit sämst på att blogga I know!!! Men men vad har jag gjort dom senaste dagarna? jo jag har gått i skolan pluggat träffat kompisar och i helgen så blev de att fira johanna som fyllde 19 år. Började med förfest hos henne i en lokal där va de grymt trevligt träffade massor med folk och hade de kul... innan nåt så klart kom i vägen... ni som vet jag (tilda) tål inte så mycket alkohol och e mycket lättpåverkad.... det började med 1 grogg bacardi razz med sprite , de va ju liksom lugnt innan de började spåra ur och jag börja dricka lite mer sen blev man ju bjuden med så alkoholen bara rann ner i kroppen... Vet inte riktigt vad som hände men kan i princip säga att kvällen började flyta förbi och jag hade problem att hänga med, då jag minns att jag satt utanför festen på en bänk och plötsligt är jag på en buss ner till stan... men ändå så kände jag inte mig så berusad utan bara glad och va på bästa humöret och ville bara festa och dricka mer.... men några snälla kompisar tyckte att jag fått för mycket och försökte få mig att fatta att jag borde åka hem.. men när man e full och har kjul så e man inte så sugen på att dra hem.
Lyckades få kompisen att ge mig en chans och vi begav oss in på en krog och där blev de ofc mer dricka men lilla jag kände mig på topp ändå.
..............................................................................................................................................................
Japp här tar de slut utan nästa som sker e att jag vaknar upp på sjukhuset vid 9 tiden och får panik och tänker vafan jag gör där.. då kommer en en läkare in och säger att jag e på sjukan för polisen tog in mig igår med 2,5 promile i blodet... guuud vad bra jag känner mig då när jag inser att mitt festande höll på att döda mig... men om de bara gått lindrigt till vilket de inte gjorde utan jag lyckades med ramla och slå i mitt knä och krossa de så läkaren hade mer nyheter till mig... nu blire hoppa på kryckor ett tag...
Egentligen så är det inte synd om mig för det va mitt val att dricka alkohol det var ingen som tvinga mig. och efter att ha festat i några år så vet jag vart min gräns går... men jag valde att dricka mig redlösfull iaf och får väll va glad att jag har så snälla kompisar som tog hand om mig för vem vet hur det hade slutat...
Jo alkohol e kul om de blir lagom och man bara e lite lullig men när det går överstyr och man typ ramlar ner och krossar knät då e de nog lite illa...
Som sagt jag vet min gräns och jag vet att alkohol är inget att leka med så till nästa gång så hoppas jag att jag tänker till med hjärnan innan jag fortsätter shotta shott efter shott.
Så detta var min helg vilt festande slutade med kryckor bra jobbat! eller inte :P
SLUTADE MED DETTA XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback