Here I am So try to forgive me I don't believe in fairy tales.

Grymt dålig update I know!!! men har man fullt upp i livet så e de svårt att hinna blogga men ska försöka med några inlägg då och då så att vänner i andra städer kan hålla koll på vad jag gör.
Hela denna vecka så har jag gymmat med Ida och vi har typ spenderat 3-4 timmar på gymmet , skulle egentligen gymma idag men idag så känns träningsverken så vi kör på en pause idag.
Förra helgen måste vart den bästa på länge då jag fick träffa min kära M vi gick ut på Platå och hade de kul.
Har varit duktig och tagit lite bilder;) så här kommer dom!
Jag och Ida på gymmet<3
Haha enda bilden jag kan bjuda påXD
Jag och M innan Platå <3
M på Platå <3
Jag i Fredags.
Jo här har ni lite bilder då och sry för min update och vet inte om jag kommer hinna med så mycket update nästa vecka då jag jobbar från 10-19 varje dag och har även skola, men vi får se :)
¨
Hade ingen lust att blogga då jag inte känner fört att skriva nåt utan vill bah skita i allt men hade jag inte haft vännerna då hade jag gått under för länge sen.
You'd call me Cinderella
All you had to do was yell
And I'd be there for you

I'm sorry for running away like this
And I'm sorry I've already made my wish.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback