PEOPLE LIKE ME DON'T WRITE BOOKS. WE'RE WRITTEN ABOUT

Dan börja bra idag... då jag vakna upp först vid 6 då mitt alarm ringde men de va typ kolsvart ute så jag tryckte på snooze .... kl 7:50 vaknar jag upp igen och får panik så blir att hoppa ur sängen och ta på sig kläder och springa mot skolan!!!! Sprang som en dåre asså. Kommer fram till skolan i tid och försöker komma på vilken sal jag skulle till... och tänker hmm sal 33 e de va ... så går dit. Går in i klassrummet och tycker de e konstigt att alla sitter med data men bah jag har bok block och penna^^ när läraren börjar föreläsningen så inser jag att jag hamnat i fel SAL! XD och vill seriöst bah sjunka genom golvet .... men får ta i grejerna och ursäkta mig och hittar äntligen till rätt sal:P
Efter skolan så blev de en sväng på stan och fick med mig lite grejor hem.
Innan de blev hemgång så slog de mig att faan va trött jag e på min frisyr.
Så blev ett spontant besök hos frissan.
Resultatet blev jo jag e nöjd med lite obekvämt:P
Ikväll blire plugg.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback