My first day

Tjoho kör med ett nattinlägg innan det blir sängen för upp tidigt imorgon jobb. Idag så vare först dan på BR och gud va kul jag hade de e faktiskt kul och lärarokit att jobba på en leksaksaffär. Man får lära sig mycket nytt och dagarna bara flyger förbi för de e så kul:) Idag så fick jag testa på allt då och fick även gå igenom sortimentet och lyckades även hjälpa en kund som letade efter glitterpennor. Så idag har de bara varit jobb och kom typ hem vid 19 tiden och då vart de middag och la mig även i sängen och kollade på nya gossip girl.
Åhh vad bra den serien e asså!  Nu  så har jag mest tagit de lugnt och e faktiskt jättetrött för det känns i kroppen och tar på orken att gå runt en hel dag men men kul e de iaf!:)
Sängen nu.
PUSS! <3

Kommentarer
Lina säger:

är din blogg i fixningsfas?

2011-10-20 | 12:41:56
Bloggadress: http://bubbelmuffins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback