I´m still alive.

1 jobbvecka är nu avklarad och jag har tagit helg! Vet att det är fredag idag och att typ varenda människa festar och jag ville med gå ut först för att kunna slappna av lite efter jobbveckan typ ta några drinkar ute , men mitt ork va inte på top utan när jag kom hem så ramla jag typ i sängen och låg där i 2 timmar innan Mammi sa att de va middag och jag gick ner och åt. 1 hel veckas jobb och springande hit och dit tar på en och idag så e jag totalt slutkörd! Men jag har kul på BR och trivs där.
Nu vill jag bara sova kan inte ens hålla ögonen öppna för att kunna se film utan känner att jag måste sova för imorgon blire uppgång tidigt igen.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback