Do not spoil what you have by desiring what you have not; remember that what you now have was once among the things you only hoped for.

2inlägg på en dag det trodde ni inte va?
Har ju berättat om min galna helg som slutade med kryckor ajabaja!
Snart så blir det sängen men nu innan läggdax så slog de mig att allt festande har fått mig att glömma bort att jag faktiskt går i skolan och läser kurser och klart så har jag inlämmningar och prov... men jag verkar ha supit bort de minnet och just kl 00:53 kommer de in i mitt huve att jag måste läsa ett helt kapitel i samhällsboken .... åhhh kill me asså!  Sitter här och tänker om jag ska ta och läsa kapitlet nu och sen lägga mig och gå upp om 5 timmar hmm 5 timmars sömn.. eller om jag ska ta och lägga mig nu och gå upp tidigare imorgon och läsa kapitlet fast då faller sömnen bort ännu mer så kommer väll få 4 timmar... jag e faktisk en sån person som fungerar bra utan sömn, men ändå så blir jag lite nojig om jag sovit för lite och mitt glada humör brukar sjunka till botten. Jag ser mig typ redan nu på lektionen imorgon läraren står vid tavlan och pratar om massmedia och jag bah sitter ler låtsas att jag e med och tänker bah när fan e lektionen slut så jag kan gå hem och sova.... hehe xD
Önskar seriöst att jag hade kommit på att jag har läxa i sam innan klockan 00:58 på en söndag så jävla smart asså! För vem har egentligen motivationen till att sitta mitt i natten och läsa 25 sidor i en bok...
Jo visst att festa e kul men nu får jag inte glömma bort att festen tar slut och vanliga livet rullar på och nu borde jag sluta upp med detta beteende och prioritera skolan framför allt annat!
Visst jag kan gå ut och festa på helgen och helst inte 2 dar i rad och sen ska jag fatta att jag faktisk har andra skyldigheter och ett liv att tänka på.
JO kan ju sitta här nu och slösa ännu mer tid på att anklaga mig själv men jag vinner inte något på det för det är ju inte så att min sam läxa försvinner och jag plötsligt kan allt om massmedia utan att ha öppnat boken. NEEEEEJ skärpning nu!
NU tar jag och hoppar bums i säng och ställer klockan på 5 tiden och går upp då och läser läxan.
Andra problemet jag har nu e att jag kom på att jag lånat ut mitt busskort till D och visst kan jag gå till plugget inga problem med de men men har ni glömt jag hoppar ju på kryckor så undrar hur fan jag tar mig till skolan imorgon asså och tillbaka då.
Haha massor med problem och kul att dom dyker upp mitt i natten men jaja nu ska jag sova och imorgon får vi se hur jag löser allt. Skulle ju kunna hoppa fram till skolan men vad kan de ta typ 1 timme? haha!
Puss <3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback