You won my heart.

Ett tag sen nudå men jag skrev ju sist att jag och D skulle åka iväg över helgen på en roadtrip och den trippen bleb till Stockholm. Vi hade 3 underbara dagar i huvudstaden fyllda med fest,utemat och mysiga kvällar på hotellet.
Lärde även känna härligt folk och i lördags så vart de vinkväll hos A innan vi drog vidare till underbara bar.
Igår så va de sista timmarna i Stockholm innan vi skulle hem så vi stannade till på en pizzeria som såg grymt mysig ut men maten sry asså men ushhhhhhhhhhhh! Annars så drabbades vi av lite otur då vi tappade bort våra bussbiljetter och blev nästan strandsatta i Stockholm men tur nog så löste dig sig och vi fick nya biljetter och kunde åka hem.
Va framme i LKPG runt 22 tiden och sen väll hemma så blev de sängen direkt för under 3 dagar så tror jag att jag fått 4 timmars sömn xd
En sak som jag kan säga nu är att Stockholm du vann mitt hjärta jag vill flytta dit! För sorry LKPG du har nada att erbjuda!
Nu ska jag käka frulle och sen packa upp och njuta av min ledighet för imorgon e de back to work.
PUSS!
P.S D tack för underbaraste helgen! <3



Hamnade även på en vimmelbild men vette fan om jag vill lägga ut den xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback