THERE IS NO REASON NOT TO FOLLOW YOUR HEART

KOm hem från jobbet 10 min sen och under dessa 10 min så har jag ätit 2 kexchoklad 2 mackor 1 banan och nu äter jag naturgodis men blir fan inte mätt:O Hjälp man skulle kunna tro att jag är gravid eller att jag ej ätit på årxD Fast får ändå ångest nu när jag ätit men svårt att stanna så jävla hungrig och måste jag nämna att jag åt lasagne med sallad till Lunch xD Nee detta e inte klokt hur hungrig e jag?XD Nu ska jag fixa en kopp te och försöka hålla mig undan från sötsaker till de och mat med då xD
Ska se nya gossip girl och ta det lugnt.
PUSS!

Kommentarer
hanna ♡ säger:

godmorgon! :) allt härligt med dig idag? :D

2011-11-16 | 06:05:22
Bloggadress: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback