Don´t let life pass you by

Jupp dålig uppdate igen I know! Men har man fullt upp hela tiden med jobb och kommer hem helt slut så e de svårt att hinna med bloggen. Men men vad har hänt dom senaste dagarna? Jo jobb.jobb.jobb och jobb.
Men idag är det fredag och först blire lite jobb innan jag och D beger oss på en roadtrip.
Min väska väger typ 20 kg känns de som och vi ska bara dra iväg i 2 dar men känner man mig så vet man att jag har svårt för att hålla mig till några få plagg utan halva garderoben får följa med xD

Mot jobbet nudå får se om jag hinner med en till uppdate sen.
PUSS!


Kommentarer
Jenlen säger:

Så roligt, vart ska du på roadtrip?

2011-11-11 | 13:10:26
Bloggadress: http://Http://jenlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback