where will I end upp In Schweiz or In United Kingdom??hmm

Jag som blev inställd på att åka som au pair till schweiz så kollar jag mailen och vad ser jag? Jo en familj från England vill ha kontakt med mig.. dom bor i ett stort hus med 3 barn. Nu blev de lite svårt för mig... vad jag vill jag vill jag till vackra schweiz i 1år eller vill jag till England??? hmm får se ger nog familjen från England en chans sen så bestämmer jag mig.
Men nu får vi se jag ska tänka igenom allt och om 2 veckor e väskorna packade och jag drar ut på äventyr och börjar ett helt nytt liv.
Känns som jag svävar på moln och har inget att klaga på utan känner att ny äntligen så kan jag få leva livet och nu äntligen så kan jag börja om.
Ett nytt kapitel ska skrivas i mitt liv och jag ser fram emot att se vad det innehåller.

Kommentarer
beciell säger:

Sommarens trendigaste Converse till salu i storlek 37! Unika med sina USA-ränder.. Superpris: 500 kronor!! Passa på, skitsnyggt till jeansshortsen i sommar tex.. http://beciell.blogg.se/2011/may/saljes-unika-converse-usa-stars-and-stripes.html

2011-05-17 | 12:24:48
Bloggadress: http://beciell.blogg.se/
bästa säger:

åk inte! :'( <3 har världens planer i sommar ju :'( kommer bli skit trist utan dig. det är ju du som gör allt kul ju :'( stanna till efter sommare iallafall <3

2011-05-17 | 13:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback