Vanessa Ann Hudgens Vad har du på dig?!

Har inte nåt emot Ashleys och Vannessas outfits men seriöst kolla på Vanessa vad har hon på sig?
En vit basic top kombinerad med oversize byxor? talibanbyxor? eller vad sjutton kan man kalla dom?
Byxorna går så lång ner att det känns som att hon kan snubbla när som, min personliga åsikt så tycker jag att byxorna tillhör mer i sängen som pyjamas eller nåt man går runt i hemma, men inte kan en kändis gå runt i dessa?!
Ibland så förstår jag mig inte på modet.
Ashleys outfit däremot , den är avslappnad men hon väljer att klä upp den med klackskor med detaljer så otfiten blir intressan.
Vilken outfit hade ni valt?


Kommentarer
♫♪ Sandra T säger:

ja vadfan, först dumpar dom han i sjön och sen fick dom tag i hans dna?!

2011-05-04 | 18:25:18
Bloggadress: http://sandramusic.blogg.se/
natalie [foto] säger:

ush va fult haha :p

2011-05-04 | 18:45:47
Bloggadress: http://natalien.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback