Vad tar man med sig när man ska vara utomlands i 1år?

Suttit och letat efter resväskor men inte hittat någon som e stor nog... hmm asså jag har ifs kommit på att jag kan ta med mig de nödvändigaste sen kan man ju köpa grejer där? Fast ändå jag har så mycket kläder och har ingen aning hur många jeans jag ska ta med mig? Hur många Kjolar jag ska ta med mig? Hur många tröjor ? Hur många skor?Hur många shorts? Ska man ha med sig bikinis? Ska jag dra med mig mina GG boxar? Ska jag ta med min bärbara dvd? Jo ni märker det är kaaaaaoz i mitt huvud nu! Om ni hade kollat i mitt rum nu , de enda ni hade sett vore kläder och grejer överallt.
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH asså hjälp mig nån vad tar man med sig när man ska bo utomlands i 1år?:O
Knappast att det räcker med en resväska...så som det ser ut nu så skulle jag behöva 5 st... fast jag har bara 2 händer så får va lite realistisk här.!
Blir faktiskt pepp på att åka men samtidigt e de lite sorgligt att lämna alla. Men jag ska göra denna resa för min egna skull och jag vet att jag behöver den och att 1 år kan ge mig massa erfarenheter sen kan jag lära mig att stå på egna ben.
Vill även säga att jag inte flyttar för att jag vill fly pga DIG du är inte orsaken bara så du vet! för skiter fullständigt i om vi bor i samma stad eller att de finns chans att vi stöter på varan ute eller vad som, men vet du vad du är död för mig så din existens bryr jag mig inte om, fast samtidigt så är det skönt att flytta och inte oroa sig för att se dig eller höra från dig. Utan jag känner att jag varit på botten ett tag nu och nu är det dax för mig att klättra upp på toppen och bli lika stark som jag va innan du kom och vände upp och ner på hela mitt liv.

Kommentarer
F A N C Y säger:

Svar. Tack =) Allt bra med dig?

2011-05-18 | 20:44:10
Bloggadress: http://fanzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback