There is nothing wrong with you, there is alot wrong with the world you live in.

Jag trodde att USA har Super size på sin mat men verkar som UK har de med eller så är det jag som äter lite..men asså ni skulle sett tallriken jag fick till lunch , vi åt pasta bolognese och jag trodde att de som låg på min tallrik skulle räcka åt hela min familj i LKPG men neej neej alla lyckades äta upp de de hade på tallriken bara jag som dröjde 40 min men orkade inte äta upp allt vilket var pinsamt... inte kul gå fram till S och säga tack för maten jättegott men jag orkar inte mer. Men hon va så söt så och förstod fast sa ifs oj vad lite du äter....
Jo tack vetXd men mat och jag har aldrig varit bästa vänner och jag har haft mina problem med den.. men nu så e de bättre då jag faktiskt äter och inte e helt besatt av att väga mig efter varje bit jag stoppar i mig.
Trodde faktiskt att dagarna skullr gå sakta då jag inte har hur mkt som att göra men de flyger förbi och känns som 1år kommer passera snabbt som bara den. Har fått mer koll på huset nu och vad som ska fixas varje dag .. R har många aktiviteter.. ridning,basket,tennis hjälp hur ska jag hålla koll på alla tider?? men det löser sig:)
Fast asså börjar bli utråkad och socialsjuk så funderar på att ta en roadtrip till London och träffa lite folk:) Får se hur det blir med det och juste S sa till mig idag att de funderar på att Åka till Spanien i 2 veckor snart och de sa att jag kunde följa med eller så kunde jag åka hem och hälsa på.
Men de som känner mig bra vet att jag inte tackar neeeej till sol,bad utan det är typ de jag älskar mest så nu blev de svårt... men nåt kommer jag välja och som de ser ut nu så låter Spanien underbart i mina öron!
Kisses
/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback