Du kan va kvar på botten om du vill, jag ska upp på toppen!

Hur fan lyckas du alltid förstöra för mig när jag är lycklig? Hur helvete kan din existens påverka så mycket... fyf**n för dig människa. Om världen går under på lördag så hoppas jag att du går under först!  Fatta hu härligt de vore om du inte fanns shit.. mitt liv hade varit bättre utan dig involverad! Man kan ju fundera hur kan en människa påverka så mycket på en peson? men jooo de kan jag lugnt säga att det går speciellt om man kommit i kontakt med någon som dig. Ush kräks på dig äckliga vidriga människa! När f**n ska du ta och ge dig? Vadå att folk ska tycka synd om dig? TYCKA SYND OM DIG? herregud kolla på dig själv! Tycker inte synd om dig för att du super varje dag förr du vill komma undan , men snälla nån killen.. du är patetisk rakt igenom! och du kör på storyn du nämnde... Vi känner inte varan! neej tack jag håller med vill inte känna dig! Du är DÖD för mig! Så seriöst du kan gå och dö. Gör vad fan du vill men blanda inte in mig ! Som jag ser nu så har jag ingen aning om vem A**x är ... utan de e säkert bara någon random idiot!  Ljug för dig själv lev i din påhittade värld , och för din egna skull så hoppas jag att det kommer en dag då du vaknar up och inser att du lever i en fantasi! Men din fantasi e inte vacker utan sjuk och hela du är sjuk!
Detta är sista gången jag nämner dig, det är sista gången jag tänker på dig , det är sista gången du tar ifrån mig min lycka!  Been there done that! Tack för allt! och HEJDÅ!
Nu börjar jag om på nytt och har flera sidor som kommer att skrivas i mitt liv och det kommer bli massor med nya kapitel men du kommer inte vara inblandad.
När mitt livsbok e klar så kommer jag blicka tillbaka men kommer aldrig tänka på det du gjorde mot mig. Utan jag har varit på botten och nu ska jag upp på toppen och du lycka till med ditt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback