Lever mitt liv och skiter i dig!

Kaaaaaaaoz!!!!!!!!!! Mitt rum e kaooooz mitt huvud e kaooooz.. allt e kaooooz.
Blir de Uk så måste biljetten köpas snart och då drar jag om 10 dagar.. Blire Espana så har jag till 15 juni på mig..
Fast tiden komme ju bara rinna förbi och tillslut så kommer jag stå där med mitt pick pack och bege mig vart jag nu väljer att fara.
Finns ju även Schweiz som jag satsade på i början men nu vet jag inte , nu när Spanien kom in i bilden så äre svårt att tänka Schweiz.. men vi får se ... kommer jag inte på vad jag vill så får jag slumpa fram ett av dom och åka dit. haha nja så lätt e de nog inte, utan måste tänka över allt och se framåt ,vart vill jag befinna mig?
Borde packa 2 resväskor en till Spanien och en till England ... jo vore smart notXD
Folk undrar hur jag kan va så inne i mitt liv nu när massa skit sker med annat folk, men asså jag har mitt liv att tänka på och jag har slösat så mycket av min tid på andra att jag inte längre orkar bry mig och speciellt inte om den personen. Brytt mig för länge sen men fick bara skit tillbaka så nu har tåget gått och jag vägrar slösa en minut av mitt liv för att tänka på den och hur den mår och vad den gör med sitt liv. Dens liv låt den leva de och göra vad helsike den vill och låt mig leva mitt liv ifred!
Jag gav dig mitt hjärta du gav mig en smäll
Jag gav dig min själ du gav mig "en kväll"
Jag kom till dig mitt i natten men du sket i mig ändå.

Tiden gick och jag raderade dig från mitt liv
Tiden gick och du var ett freak
Tiden gick du festade bort ditt liv.


Du kom till mig  och bad, ta tillbaka mig, förlåt!
Men nu har tåget gått och mitt liv rullar på och du kan bara ta och fucking  dra!

Killen du är inte längre i mitt liv!
Du var aldrig nåt för mig och du kommer aldrig att bli.

Så gå tillbaka till ditt liv och sup ihjäl dig och va det du är, ditt jävla svin!


Vet inte om jag vill bli av med dig
Vet inte om jag vill skada dig.
Mendu får fan inse att man inte gör så mot nån!


Kommentarer
MATILDA ROSQVIST 14 ÅR säger:

SV; England! :)

2011-05-19 | 15:51:24
Bloggadress: http://matildays.blogg.se/
Anonym säger:

Vem?

2011-05-19 | 15:58:18
M Sv: säger:

Anonym: vadå vem?

2011-05-19 | 15:59:25
Bloggadress: http://yoursweetheartgirl.blogg.se/
Anonym säger:

Killen?

2011-05-19 | 16:00:57
M Sv: säger:

Skit i det du!

Vill du svar på nåt så kan du börja med att säga vem du är.

2011-05-19 | 16:01:58
Bloggadress: http://yoursweetheartgirl.blogg.se/
Anonym säger:

Låt honom va.

2011-05-19 | 16:07:36
M Sv: säger:

Hahahahaha! snälla nån när kommer "han" fatta inte allt kretsar runt honom! han e pantad i sitt jävla huvud du kan hälsa det!



Hälsa kära

Al**x!!!

2011-05-19 | 16:09:25
Bloggadress: http://yoursweetheartgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback