Dax att tacka för tiden i Linköping och fara vidare mot nya äventyr.

Många tankar far runt i mitt huvud och jag blir helt lost men ändå så känner jag att , jag vill detta. Vill gärna åka iväg i 1år till ett annat land lära mig mer om landet, träffa nytt folk och så. Fast samtidigt så blir jag rädd och sitter faktiskt och skakar ibland för känns så stort och läskigt att lämna livet i lkpg där man har vänner och familj ... Men jag tror att de kan förstå mig att jag vill vidare och upptäcka världen och de kan nog förstå att jag inte vill lämna dom.. fast jag kommer ju komma tillbaka och kommer såklart hälsa på dom. Darför kommer denna blogg ändra riktning...Kommer skriva om mitt liv som Au pair så kan ni följa mig på mitt äventyr.
Jag har bott i Linköping i 6år och jag har haft både bra och dåliga stunder här .. jag har skaffat vänner , haft pojkvänner men sen ändrades mitt liv förra året då allt gick åt helvete.. valde en idiot framför vänner osv . Jag känner att jag vill börja på nytt och på ett sätt så behöver jag komma iväg för att kunna hitta mig själv och se vad jag vill med mitt liv , känner att det är just vad jag behöver ett nytt ställe att börja om på och sen efter 1år så får vi se hur allt kommer se ut. Men när jag åker så kommer jag sakna familjen och mina vänner och jag lovar er friends vi kommer skypa varje dag.
Ser typ den dagen framför mig redan nu, Där jag kollar på mitt rum kramar om vännerna och familj .. tar mina resväskor sätter mig i bilen och åker mot Arlanda där jag sen tar planet mot mitt nya liv.
Kommer nog va mycket tårar den dagen , men känns modigt och stort med att bara ta lämna ett liv för att bygga upp ett nytt och tror att jag kommer få en upplevelse för livet och växa som person.


Kommentarer
:/ säger:

Åk inte jag älskar dig!

2011-05-17 | 22:34:39
cilla säger:

om du visste hur ont i hjärtat det här gör. jag älskar verkligen dig bästa vän, du är det allra bästa ju och det kmr inte kunna bli som vanligt om du åker.. :'( <3

2011-05-17 | 22:39:35
bästa säger:

jag tror jag kommer gråta ihjäl mig snart!

2011-05-17 | 22:40:58
PussJorvas säger:

sv,Tack:D

2011-05-17 | 22:50:25
Bloggadress: http://pussjorvas.blogg.se/
milena malmros säger:

Tycker du gör rätt i att lämna linköping :D du kommer få en underbar tid :D

2011-05-17 | 23:04:15
Bloggadress: http://milenamalmros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback