Sunny day a la Linköping

Vaknade upp vid 10 åt en god och nyttig frukost, innan de va dax att hitta en outfit sminka sig, fixa håret och bege sig mot stan för att träffa bästa.Älskar vädret nu asså , älskar hur solen bränner fast vid huden! Bästa hade med sig sin söta hund så vi gick runt på stan ett tag innan vi begav oss till trädgården där det blev en glass!
Vi snackade lite om mina planer som e nästan uppfyllda och kom att tänka på att jag ska lyssna på folk tips men ändå följa mitt hjärta! Ser mig redan utomlands gående på en gata och solen steker på och jag är lycklig. Märker även att min syn på Linköping har blivit förändrad och jag kollar på folket, affärerna och tänker snart lämnar jag detta för att påbörja ett nytt liv!
Ser redan livet här som ett avslutad kapitel och nu är det dax att skriva nya kapitel i livet.
Hade inte så mycket planerat till kvällen men nu ser det ut som att det blir att träffa bästa, får se vad vi hittar på!
Men nu ska jag upp till mitt rum och fixa lite och välja ut lite kläder så man har det redo.
Njut av solen folk!
Kisses
/M






Kommentarer
milena malmros säger:

snyyyygt! :) söt vovve!

2011-05-20 | 16:15:35
Bloggadress: http://milenamalmros.blogg.se/
SOFIAS säger:

taaack:)

2011-05-20 | 16:59:36
Bloggadress: http://sofialarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback