Om sanningen ska fram: Din andra halva är 100ggr snyggare dig och 1000ggr trevligare! AJ måste svida va?när ni är så lika.

Nu fååååår du faaaan ta och ge dig! Jag ville flytta härifrån för att se lite nytt och så inte för att jag är rädd för dig och inte för att jag inte vill handskas med mina känslor så jag väljer att fly..... HAHA om du tror på detta själv så är det synd om dig grabben! Jag känner inget för dig, fatta det! och nu kommer det svida men du e fan inget att ha ! din egna brorsa är 100ggr bättre! eller som de ser ut iaf. Men du asså snälla hade jag varit intresserad eller nåt då hade väll jag brytt mig men kolla ... jag har bytt nummer,och flyttar till ett annat land och inte sagt ett skit till dig om de!
Jag skiter i hur de går för dig i ditt liv och de jag vet om dig nu så vet jag inte om din framtid ser så ljus ut... men du har dig själv att skylla så lycka till med allt!
I admit du hade en stor plats i mitt liv förut men nu så börjar minnet av dig blekna bort dag för dag och tillslut så kommer jag inte tänka på dig alls och du kommer bara förbli ett misstag. Du sa nåt till mig om att vi inte visste hur de skulle bli i framtiden med allt, men asså om vi säger att jag stöter på dig på stan om några år eller nånstans frågan är kommer det spela någon roll och kommer jag känna igen dig? och kommer du va kvar då för livstilen du lever jooo vad ska vi ge de 10-15år kanske.
Jag är en sån person från födseln att jag bryr mig om mina medmänniskor och vill alltid finnas där och hjälpa och jag erkänner jag tycker synd om dig.. men men ditt liv ditt val...
-Jag skulle aldrig kunna skada en annan människa fast du förtjänar att bli skadad.. men jag är för snäll och jag ger mig inte på folk utan anledning och även om jag vill gå fram till dig på krogen och smälla en champagneflaska i skallen på dig, så gör jag inte det.. även om jag vill ge dig en bitchslap, slå mellan benen .. det gör jag inte ändå... om jag skulle hamna face to face med dig då skulle jag bara säga allt jag ville men även om jag kände att jag ville slå dig eller skada dig på nåt sätt så skulle jag inte gjort de.. för jag är inte en sån person .. jag har blivit skadad 10000ggr av dig men aldrig gett tillbaka och det betyder inte att jag är svag utan jag väljer att va kvar på min nivå och inte sjunka till din!

Kommentarer
MATILDA ROSQVIST 14 ÅR säger:

tack så mycket :D

2011-05-25 | 14:47:50
Bloggadress: http://matildays.blogg.se/
AnnaWK säger:

Spännande, hoppas du kommer iväg i tid då, så att inte askmolnet lägger sig i vägen. Blir du borta ett år då?



Sv: Ja vi träffades under mitt au pair-år, skrev nyligen ett inlägg om det då jag fått fler förfrågningar som du kan hitta här: http://annawk.blogg.se/2011/may/how-i-met-george.html#comment

Efter det var jag tillbaka fem gånger och hälsade på och sen flyttade han till Sverige :)

2011-05-25 | 15:49:27
Bloggadress: http://annawk.blogg.se/
N A T H A L I E säger:

Tack så mycket :D

2011-05-25 | 16:43:06
Bloggadress: http://nathalienyren.blogg.se/
Michaila säger:

Sv. Japp det är jag :D det är hur bra som helst i Frankrike, love it :)) Vart i UK ska du va Au pair? :)

2011-05-25 | 20:37:45
Bloggadress: http://michaila.blogg.se/
SOFIA säger:

Hoppas du haft en fin dag vännen. KRAM

2011-05-25 | 21:37:31
Bloggadress: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback