My life in United kingdom has begun.

Kom hem från shoppingcentret i Manchester och va bara hemma och tog de lugnt sen vid 17 (UK) tid så åkte vi in till restaurangen,  Vi åt på en indisk mysig restaurang.. Jag har typ aldrig ätit sån mat innan så familjen fick välja en rätt ät mig och jag sa till att den inte skulle va för stark.. för såg i menyn att det fanns rätter som hete "SUICIDE DISHES" haha jag bah oj dom måste va starka..
Innan vi fick maten så kom kyparen in med nåt som såg ut som tortillas men när jag väll tog tag i "tortillan" så va den hård så tyckte de va som chips " så vi åt dessa "chips med dipp innan maten va klar.
Jag visste ju inte riktigt vad jag skulle få så jag väntade på maten med nervositet och tänkte vad helvete gör man om det smakar skit? säger till eller äter och ser glad ut. Men jag hade tur för när jag fick min mat så såg jag direkt att jag fått ris med kyckling i typ tomatsås.. Såg riktigt gott ut så jag tänkte inte på att vi va i en Indisk restaurang så jag tog massa sås på riset och stoppade i munnen ...först så va de jättegott och sen kom de jag kände att min mun höll på att brinna upp och jag svepte upp min Sprite på 2 sekunder XD
Annars så va de jättetrevligt lärde känna familjen mer och vi kom bra överens .
Nu så sitter jag i vardagsrummet och vi kollar på TV men nu ska jag dra mig upp till mitt rum och ha en SKYPEDATE med min söta S<3
Kisses
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback