Inte långt kvar

8 dagar kvar innan jag lämnar min trygghet i Linköping och ger mig av till England(Manchester) för ett nytt liv och massor med upplevelser väntar mig. Fast innan jag drar så är det massor som ska fixas här hemma.. packning,fixa med bankgrejer , fixa med mobilen. Sen så måste jag styra upp nåt galet med vännerna, för innan jag sätter mig på flyget mot England så ska jag ha en sista galen dag/kväll med mina tjejor!<3
Tänkte kolla på vad jag ska ta med mig nu, och skriva ner en lista om vad som är nödvändigt och vad jag kan köpa där.
Ha en fin Lördag!
Btw världen går ju under om 3 timmar....
Kisses
/M

Kommentarer
mmeeli.se - tonårsliv! säger:

sv: Taack :D

2011-05-21 | 16:05:37
Bloggadress: http://mmeeli.se
ullie säger:

tror nog inget händer om några timmar =)

och ja .. kanske skönt att inte veta då =)

hoppas din dag varit bra

2011-05-21 | 17:07:40
Bloggadress: http://weberskold.blogg.se/
Mathilda säger:

Hej! Vad kul att du ska åka iväg :)

Packa inte för mycket, du kommer att shoppa ;)

Ta med bilder på din familj, hur du bor osv så du kan visa din värdfamilj.

Var öppen när du kommer. Acceptera familjen, hur de lever osv. Ha en öppen kommunikation, ställ många frågor osv. Prata med varandra osv.

Se till att skaffa vänner så du har ett liv utanför jobbet, det ger energi att komma ut på sin fritid. Kanske har du en hobby som du även kan göra där?!

Vet inte riktigt vad du vill veta men hör av dig om du undrar nåt :)

Lycka till!

Kram

2011-05-21 | 21:06:45
Bloggadress: http://mathildaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback