Hoppade så högt att jag höll på att bryta benet...YEEEEES GO ERIC SAADE!

Fyfan asså jag trodde att de va kört trodde att Sverige skulle åka ut och va påväg att gå från tvn innan brorsan skriker
-SVERIGE E VIDARE!
Då sprang jag tillbaka och hoppade så högt och skrek haha hoppet va galet höll på bryta benetxd
SÅ HIMLA GLAAAAAD YEEEEES NU FAN SKA DU KÖRA ALLT DU HAR ERIC!!!!!!!!!
BTW: har 2 st jag hejar på det är Eric och killen från Ryssland men gillar även Danmark,Bosnien och Finland.
haha benet värker som f***n nu , men gud va glad jag blev !
VS
VEM E SNYGGAST?:)
VEMS LÅT GILLAR NI?;)
Kisses
/M

Kommentarer
Ida säger:

Jag missade Saade igår tyvärr! Var han bra?

Sitter på jobbet nu och längtar efter helgen! Såg Gossip girl igår också, streamde lite granna.. Oh My god!!

Spännande slut måste jag säga..

2011-05-13 | 09:52:09
Bloggadress: http://festisandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback