Mitt liv i England har börjat.

Tjoho bloggen ber så hemsk mycket om dålig update!!!!!! borde skjutas""" haha nja så illa är det inte.
Men iaf dagen började vid kl 9 då jag hoppa ur sängen åt frulle och fixade mig snabbt för att träffa vännerna en sista gång och för att hämta cykeln från katte.
Trodde jag skulle tjuta ihjäl mig när vi sa hejdå men lyckades hålla mig tills de va dax att säga hejdå till päronen på flygplatsen då kan jag lova att då började tårarna rinna... Men jag bestämde mig att det inte va ett farväl utan vi skulle ses snart igen så de va bara lugnt... Satt och väntade på flyget  till kl 16.05 innan de va dax att stiga på, flygresan gick kanon förutom en sak som jag fick höra innan jag skulle flyga mot UK ,fick ett telesamtal som skämde mig och fick mig även att tvivla på att "personen talade sanning" men men jag sket i de och kunde koppla bort under 2 timmars långa flygresan. Landade på flygplatsen vid 17.55 engelsk tid tog 5 min innan jag fick ut mitt bagage.. fast sen så gick jag lite vilse och fattade ej vart jag skulle hitta utgången men sen så löste de sig. och då kom nervositeten då jag skulle gå ut till där min "värdfamilj" väntade på mig. Såg de direkt för de höll i en namnbricka så vi fann varan direkt och lilltjejen gav mig en stor kram.
Det tog 15 min att komma hem till dom från flygplatsen och jag tänkte bara woooow vart har jag hamnat ..vilket område typ varenda hus såg ut som vet inte vad och vart jag än kollade så såg jag att det fanns 5 bilar vida varje hus och de va nog minst antal såg ett hus med 7 bilar utanför...  Min familj har 3 bilar och inga vanliga bilar utan Fancy cars"
Väll framme i huset så visade R mig runt i huset och kan säga wooow vilket hus!
Mitt rum ligger högst upp och jag e nöjd med de har platttv, egen telefon stor garderob och skön mysig stor säng. Har även fått en blackberry från de ursöta!
När jag väll hade anpassat mig så kom R in i mitt rum och ritade när jag passade på och pratade med C på skype.
VId 20 (UK)tid så var de dax för middag blev pizza från PIZZA HUT!!! MUUUUUMS fett god pizza!
Efter middagen så gick vi in till vardagsrummet och familjen visade familefoton osv.
Sen drack vi te med chokladkakor och kollade på film innan de va dax för R att lägga sig och de va då jag med kände för att gå upp och snacka lite med friendsen.
BTW familjen gillade presenterna  vilket va bra!
Nu så sitter jag i mitt rum och e inne på msn snackar med folk:)
Imorgon ska vi åka in till "city" och shoppa lite.
R e så söt vi kommer bra överens och känner på mig att hon gillar mig:D
Hon gav mig en kram innan hon skulle lägga sig.
Det har varit en lång dag för min del så dax att säga natti.
Ha det bäst folk och puuuuuus till vänner och familj! <3
Kisses
/M

Kommentarer
<3 bästa säger:

snacka om att lilltjejen va underbart söt och ni passar sjukt bra ihop! :D det ser ut som ni är syskon :) hoppas du kommer trivas, annars äre bara att komma hem för här saknas det kan ja lova xd

<3<3<3 älskar dig.

2011-05-30 | 00:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback