Har panik och är förbannad !

Man får nog leta efter någon som e "smartare" än mig..... Fick för mig igår att min iphone behövde uppdatering så tänkte de e väll inte så svårt så jag satte i kabeln i iphonen och kopplade in iphonen sen gick itunes igång och jag tryckte på restore knappen... För jag som e så bra på engelska... e jag dum? Restore betyder ju återställa och update e uppdatera men naaaeee naeeee jag tryckte på restore"...
Tog 30 min innan iphonen började funka och sen när restoren kommit till hälften så avslutas allt och det står på skärmen..Error... jag bah WTF! Så drog jag ut kabeln och tänkte okej jag testar sätta på den... och då ståre iphone deactivated..... WTF!!! Jag skulle uppdatera men lyckades låsa hela iphonen... CRED TILL MIG ASSÅ!
Så nu får jag väll bege mig till 3 och fråga om de kan fixa den på nåt sätt? för vem vet jag kanske har crashat hela systemet... Men bästa e nog att även mitt jävla simkort inaktiverades så får ha tillfälligt nummer till nästa vecka.
Trodde jag hade 2,5 veckor kvar i Linköping men om allt går som det ska så kommer jag lämna Linköping redan nästa vecka.
Känns lite ojojojooj jag MÅSTE BÖRJA PACKA REDAN NU!:O
Frågan e vad tar man med sig när man ska vara borta i 1år?
Får typ bara ha en väska på 23 kg... och vadå 23 kg jag måste ju ta med alla mina kläder , smink, datan,krämer och sånt min bärbara dvd? Ska jag ha med säsongerna av Gossip?
Måste ju ta vara på varje minut jag har i LKPG med vänner och familj.
8 dagar kvar om allt blir som det ska.... jaha oj nu får jag lite panikångest med börjar tänka men WTF har du tagit dig in på Mathilda?
NEEEEEJ inga sådana tankar i mitt huvd! Nu ska jag åka iväg upptäcka världen och växa som person och hoppas att jag kan lära mig mycket under min tid utomlands.
Kommer sakna familjen och vänner .... lovar kommer tjuta ihjäl mig! Fast detta kommer bli bra för mig och vi kommer ju ha kontakt.
Jag ser fram emot resan och livet utomlands so bring it on show me what will happen in my life.

Typ 2 såna väskor?
elr de blir mer än 23 kg.... FAAAAN!
Panik...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback