En kamera tack.

Behöver en ny kamera känner att de e på tiden då de händer ganska mycket i mitt liv och finns en del ögonblick man gärna vill ha på foto som ett minne, min dåvarande kamera försvann ju nån gång i november och sen dess har jag inte haft orken att köpa en ny eller be om en ny från my parents.
Men nu bane mig måste jag ha en kamera! Vill gärna ha en söt liten rosa kamera för jag e inte den typen som skulle klarat av en systemkamera så en vanlig kamera e enough för min del.
Hittade faktisk en fin och bra kamera på onoff från Nikon kanske nåt att satsa på?:)
Vill ha den rosa eller den röda.
Får se om my parents går mer påt, men med lite fjäsk och hundögon så löser det nog sig;)
Haft en underbar dag och nu kallar sängen så godnatt!
Kisses
/M

Kommentarer
Panisblog3449 säger:

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

2011-05-27 | 12:52:06
Bloggadress: http://panisblog3449.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback