Dag 1 i UK

Tjoho sov bra inatt och va uppe vid 9 idag åt frukost med familjen och sen satt jag och R och kollade på film och lekte med hennes hamster Bobby.
Vid 12 så vare fix innan vi åke in till City och måste säga woooooooooooooooooooooooooooooow! Ni skulle se shoppingcentret gränden/NK e typ en liten smula i allt för seriöst finaste shoppingstället och så himla stort!!! Skulle nästan kunna tro att shoppingcentret e större än Linköping.... Vart lite shopping där och fixade även ett engelskt nummer och gratis sms hehe;)
Sitter nu inne på mitt rum och ska fixa mig snart då vi ska ut och äta på någon mysig restaurang.
Update kmr ikv!
Ha det bäst!
Kisses
/M

Bilder på my room:







Kommentarer
julia säger:

jag bor i Newcastle, norra england :) vart bor du?? pussokram

2011-05-30 | 19:13:36
Bloggadress: http://fulias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback