5 maj

Home from the city, hade en grymt trevlig dag med bästisen vi gick runt på stan och kollade kläder , haha måste bara säga en sak har ni nånsin tänkt att när man pratar om någon person sen plötslig ser man den personen, lite läskigt asså.Personen jag såg e inte värd att nämnas men måste bara få uttala mig... fattar inte vad fan den gjort med sig själv ser rent ut sagt ut som en pundare, sliten ovårdat hår , klädd i vet inte vad... för flera år sen va den personen annorlunda hade stil iaf, men nu känns som allt bleknar bort oh tycka synd om folk som förstör sig själva? nja deras val att trasha sitt liv, och dess val att supa bort allt.
Hade de varit flera år sen som de blev så eller om inte jag och den personen hade hamnat i massa konflikter och skit you name it, så hade jag brytt mig och sagt till den att kolla på sig själv och ta tag i sitt liv , men nu så no wayyyy I don´t give a damn.
Jag sket i vad alla sa om dig , jag sket i allt dåligt jag hörde och gav dig en chans men du visade dig att va exakt så som folk hade sagt.
Tycker synd om dig?! jo de gör jag men du har tagit dig in i allt detta själv så enda personen som kan hjälpa dig är du själv.
Visst vill man finnas där för folk som betyder för en men finns det inte gränser för allt? och varför ska man ställa upp finnas där när man blivit grundlurad mm av de  personerna.
Som det sägs tiden läker alla sår och såren du gett mig kan ingen se men dom kommer läka så småningom och jag kommer att inse att jag är värd så mycket bättre!
Hade jag inte haft min familj och mina kära vänner så hade jag gått under jorden efter allt skit som jag fått utstå då jag kom i kontakt med dig.
Tack ni som finns där för mig och tack för att ni varnar mig från att begå misstag.


Kommentarer
Sandra säger:

Jadå det är bara att ta nya tag eller hur? :)



Tungt med mycket skolarbete men klart det löser sig, keep it up! :) Kram

2011-05-05 | 15:54:51
Bloggadress: http://lilleput.blogg.se/
Anonym säger:

Dryg Mathilda !

2011-05-05 | 16:19:17
FREDRIKA PERSSON säger:

Sv; Aw tack! :D

Okej jag ska träna och plugga :)



Hoppas du får de kul! kram

2011-05-05 | 16:22:24
Bloggadress: http://frdrika.blogg.se/
Anonym säger:

Ditt fel !

2011-05-05 | 16:23:54
FREDRIKA PERSSON säger:

Sv; Tack :D ja verkligen!

2011-05-05 | 16:27:15
Bloggadress: http://frdrika.blogg.se/
FREDRIKA PERSSON säger:

Sv; Sen 10 april 2010 men gjorde slut och blev tsm den 23 augusti 2010 :D

2011-05-05 | 16:33:49
Bloggadress: http://frdrika.blogg.se/
Anonym säger:

Vem är personen du syftar på ?

2011-05-05 | 16:36:47
nathalie säger:

rösta på mitt bidrag gå sedan in på mi blogg kommentera i något inlägg att du röstat på jusst min bild, sen så får du en länkning på bloggen! här är länken´till mitt bidrag: http://visadintalang.se/ett-fotobidrag-av-nathalie-sorensen ! :) hoppas su förstog!

2011-05-05 | 18:33:31
Bloggadress: http://justmyblog.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback