Om sanningen ska fram .... kan inte berätta nu...

En som jag hatar är att hålla nåt hemligt, men då menar jag inte att jag inte kan hålla hemligheter utan menar att jag hatar att va tyst om nåt som gäller mig och det värsta är att detta e ingen liten hemlis utan de e nåt som vänder upp på hela min värld.. för det första hur dum i huvet kunde jag va att göra samma sak 2grr... lärde jag mig inget från första gången??? Neee tyvärr verkar inte så.. jag vet inte vad fan jag ska göra nu vet att jag måste hem för att lösa problemet...  har vetat detta ett tag nu men inte riktigt gjort nåt utan tänkte äsh...
Jag stör mig på mig själv att jag alltid lyckas upprepa samma grejer om och om fästan jag vet att det är inget bra, men nee nee jag lyssnar aldrig på nån och jag verkar inte lära mig av mina misstag.
Flyttade hit för att leva drömmen jo lycka på hög nivå.... men nu kom nåt i vägen igen... asså jag som alltid säger åt folk att inte göra de och de... men vad slutar de med??? jo att jag gör dom grejerna ist och sen går jag och vill ta tillbaka allt jag gjort...
Egentligen borde jag inte klaga för de e jag själv som orsakade allt detta...... jag har en hjärna men jag verkar glömma att använda den...
NU blire bara massa skit sagt för jag har panik jag vet ingenting längre ....!
Kan skrika kan gråta kan kasta ut grejer... men kan inget ändra!
För många läser denna blogg så jag kan inte riktigt säga vad de e jag pratar om..egentligen e de min blogg så borde kunna skriva vad som.... men nu blire inte så ..då jag inte riktig e redo med att komma ut med min hemlighet till världen...
Nu låter de fettseriöst vet! låter som de e värsta grejen eller de e väll de eller helvete nu ska jag va tyst!
Kommer gå i väggen snart asså fyfan blir helt jävla crazyyyyy.
De folket som berörs av detta ja ni vet ju... men nee asså ooooooohhh ehhhh .......*********************
Så innan jag går i väggen hjälp mig.... pallar inte detta nu asså fyfaaaan måste hem helt enkelt detta går inte att dölja undvika...  IM screwed...
Skämms inte direkt och skulle kunna säga vad jag pratar om men finns ett problem och jag vill inte chansa .. så innan problemet e löst och jag har tagit ett beslut då kommer sanningen fram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback