ATT VÅGA ÄR ATT FÖRLORA FOTFÄSTET EN LITEN STUND, ATT INTE VÅGA ÄR ATT FÖRLORA SIG SJÄLV

Godmorgon sunshines!!!!
Vilken rolig kväll de blev igår... Följde med M till Macken för att han skulle tanka och jag behövde ladda på mobilen.
När vi hade tankat och begav oss mot kassan för att betala.. jo vad händer då?? Jo gubben i kassan som knappt kan engelska eller nåt och bara pekar med händerna hit och ditt... men vi ger honom kortet och säger att vi ska betala för bensinen... men gubben verkar ju inte fatta nåt eller så e han typ ny... Jo de slutade med att han tog sönder kassaapparaten!!! xD så vi fick stå i kö med 10 andra och vänta på att gubben skulle fixa kassan " men men efter 20 min så blev folk sura och började klaga på honom... men han fattade ju inte engelska och försökte säga nåt med att
-ojojojoj vad jag gjort...
Men han knde inte fixa nåt så folket fick gå utan att betala!
Haha stackars gubbe!!
Va skönt åka utan att betala haha! Men gubben fick stänga ner macken!
Fast inget verkar va gratis... för när vi kom fram hem.... vad ser vi???
JO bilen läcker^^^hahaha asså inget kul! Så tck och lov att bensinen va gratis"
Vaknade upp 8:39 idag (uk tid) och R börjar skolan kl 8:55.... fyfan vilken panik jag fick! Jag hoppa ur sängen och sprang ner.. och vad ser jag ??? R sitter i morgonrock och kollar film... daaamn fick panik och bah
R skolan börjar om 15 min skynda!
Så hon sprang upp bytte om till skoluniform och sprang till plugget och jag ber på knä att hon inte kom försent!
För om man kommer försent i England så får man "Detention" Kvarsittning... och inte så kul med de och tror hennes föräldrar skulle dampa...
Jag la mig vid 1 igår men halvsov bag för väntade på min Mr X skulle logga in på msn.. men de dröjde 100 år och jag somnade.. men vaknade till vid 3 och såg att han skrivit.. jag svara och sen somna igen.. haha jag va så trött!!
Idag ere fredag då och de e skönt med helg imorgon!
Vet inte vad som händer ikväll tror det blir bara att ta det lugnt.. men imorgon har jag planerat utgång i Manchester med några tjejer.
Men vi får se..
Nu blire frulle!
Ville duscha men finns inget varmvatten^^
Kisses
/M



Besatt av denna låt!!! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback