Trodde aldrig att jag skulle säga det... men jag saknar plugget och vill plugga vidare!

Klockan är 4 på morgonen och jag måsta ha blivit helt väck men har suttit och funderat på vad jag vill göra efter min aupair tid och kom fram till att jag vill plugga på universitet men inte i Linköping dock!!!
Visst aupair grejen e kul men jag blir lätt uttråkad och då vill jag hellre plugga träffa nytt folk osv. Jag tror att jag e mer den typen och det är nu  jag inser att plugga är det rätta för mig! Sitter faktiskt kollar in kurser i UK och fastnade for The London School of Beauty. Kollar igenom deras program nu och tycker att det ser kul ut!
Snart 1månad som aupair och jag börjar inse dag för dag att detta e kul men jag tror att jag vill annat ! trodde aldrig jag skulle säga detta...Men jag vill plugga, jag vill testa på universitetlivet.
Får se hur många månader jag stannar här och får se vart jag vill sen för jag har nästan bestämt att efter min vistelse i Uk så kommer jag inte återvända till Linköping utan kommer bege mig ut mot nya äventyr och vem vet kanske stannar i UK och börjar mitt nya liv här.
Jag va vilsen förut och visste inte vad jag ville så åkte till UK som au pair och det är nu som de har slagit mig om vad jag vill göra i mitt liv.
Haha okeej detta inlägg kommer bli långt för tankarna flyger runt i min skalle.... men nu ska jag sussa!
Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback