Tisdag M is happy!

4 timmars sömn men det skiter vi i, utan jag e uppe och hjälper R att fixa sig till skolan! Så nu sitter vi och äter frukost eller aa hon äter jag sitter brevid bloggar och dricker kaffe. Om jag inte ska falla ihop då måste jag ha kaffe!
När R beger sig till skolan så ska jag fixa lite grejor här i huset och sen tänkte jag bege mig mot stan och checka läget .. tänkte köpa comsmo lägga mig i solen och njuta.
Men nu måste vi dra mot skolan.
Btw fick en fin surprise igår en lite mp3 från philips så nu slipper jag slösa batteri på mobben och kan njuta av min älskade musik, och en mini mp3 räcker för mig ..för tycker de e onödigt att köpa ipod om man redan har en iphone!;)
Hörs sen
PS. Familj och vänner jag saknar och älskar er! och tänker på en person med du vet vem du e:D<3
Kisses
/M

Kommentarer
milena malmros säger:

ha en härlig dag hjärtat <3 :)

2011-06-14 | 12:51:23
Bloggadress: http://milenamalmros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback