The game is over.

Hade inte tackat nej till att va påväg till Sandvik med vännerna för att fira midsommar... men så smart som jag va innan asså skjut mig att jag somnade!!!! men men jag ska komma till lkpg snart och jag saknar Lkpg eller saknar familjen och vännerna och tänker inte så mycket på skitet i lkpg... utan jag fick ett gott råd av en vän att när man väll åker iväg så är fortfarande tankarna kvar hemma.. så då blire svårt att leva livet här när jag bara tänker på allt skit i LKPG.
Men nu har jag bestämt mig att nu bane mig ska jag ta tag i mitt liv i UK och försöka göra så att tiden här kommer bli ett minne för livet.
Känner bara att jag måste få komma hem och sen kan jag komma tillbaka och bara njuta av livet i UK.
Sitter i vardagsrummet nu och kollar på film "Keih" fy vad sorglig film... om nån skulle se mig så skulle ni se att jag tjutit ihjäl mig... Men den filmen e så vacker och den får en att tänka att man måste ta vara på sitt liv och leva ut varje dag och det är okeej att begå misstag..
Kan knappt fatta att de snart gått 1månad sen jag tog mitt pick&pack och flyttade till England...
Magen skriker efter mat så dax för frulle!
Kisses
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback