The day I will get rid of you will be the best day in my life!

För de första man ringer inte folk mitt i natten och för de andra vill man nåt så kan man säga de lugnt man skriker inte på nån i 50 min ich enda orden som kommer ur personens mun är "hora" jo du kan många ord du...(not) efter 50min samtal med dig så fick jag aldrig ut vad du ville för du kunde inte riktigt uttala dig utan du skrek för de mesta och när jag väll frågade vad du ville så sa du.
"håll käften!
Men om du ringer mig så måste du vilja nåt och eftersom du skriker på mig så är du arg på nåt??
Fast som sagt fick inte ut vad du ville... och alla hot kom igen (SO LAST YEAR!  Jag har fått nog från dig kan du ta och fucking ge dig nån gång??? eller måste jag köpa en pistol och skjuta dig?Eller ska jag köra på dig eller vad fan vill du????? Säg mig de jag vill veta! Mitt tålamod har varit stabil men nu de rasar dag för dag och det enda jag drömmer är att hålla en pistol mot ditt skalle ... Skulle seriöst göra vad som för att slippa dig och du verkar ej ge dig så vadå vill du att jag ska skjuta dig???
Det enda jag ber om är att få mitt liv tillbaka som du tog från mig!
Sry grovt inlägg men blir så jävl* arg !!!!
Man kan aldrig få va ifred och aldrig ha de bra!
Haft en fin dag idag med middag ute och sen sket vi i bion och stannade hemma åt chips och kollade på Harry Potter 7 del 1 fett bra va den och nu så längtar jag efter att  se del 2!
Nu blire duschen sen sängen.

Kisses
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback