Tell me what do you want from me,Come on now, set me free.

Idag så skiner solen här med men vet inte om det är så varmt för har inte varit ute än. Hoppade nyss ur duschen och sitter här med nytvättat hår och luktar cocos.
R är med sin mamma idag så jag har de ganska slappt om man ska bortse från att jag fick i uppdrag att stryka tvätten... ush sånt e inte jag van vid mamma gjorde de hemma jag har aldrig rört ett strykjärn i hela mitt liv haha XD
aja ska byta om till nåt fint och sen ere bah att sätta igång undrar hur det kommer att gå.. hoppas inte att jag bränner kläderna... hehe.

Still harder gettin up, gettin dressed, living with this regret
But I know if I could do it over
I would trade, give away all the words that I saved in my heart that I left unspoken.


Kommentarer
SANDRA* säger:

sv: tack skaru ha :)



söt bild!

2011-06-08 | 12:17:19
Bloggadress: http://sandraso.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback