Surprise resan hem som gick åt Helvete****!

  • Saknat mina vänner familj och D så tänkte varför inte överraska alla genom att köpa sista minuten biljett till sverige och dra i 4 dar och min värdfamilj här sa att de va ok bara jag va tbx igen nästa vecka...
    Så det gjorde jag köpte den och höll tyst om min resa...

    Väll framme på flygplatsen idag så aa vad händer?? jo jag som varit sjuk haft feber osv .. jag känner mig fetttrött så jag somnar där.. men efter 1 timme vaknar jag till av att nån skriker ut ombordstigning stockholm... så jag får panik och hoppar upp och tar tag i mina grejor men har ju så bråttom att jag inte märker att nåt fattas....

    Väll framme vid gaten så frågar hon om mitt boardingpass.. och jag bah ah vänta.. men när jag väll kollar runt så märker jag vart fan e min VITA VÄSKA?????!!!!! 
    Tjejen kollar på mig och säger boardingpass tack!
    - ásså jag hade de i min vita väska och nu är den inte här!

    Du behöver ett boardingpass för att gå på flyget eller okej visa pass??
    Nee deeee e borta de med...
    -Då får jag be dig att vänta här så ska vi se vad vi kan göra...

    Då tänker jag okeej får väll åka in till sverige och fixa pass där...
    men efter 5 min kommer hon tbx och säger att

    -Tyvärr du får ringa svenska ambassaden de kan nog hjälpa dig...
    Då tänker jag okeej jag ringer dom och de löser sig...

    För de kan visst fixa ett provisoriskt pass till mig...

    Nu har det gått 3 timmar sen jag ringde dom och de lovade att de skulle hjälpa mig!

    Så inte hört nåt från dom än... har anmält att min väska e stulen osv... men jaha får vänta i 2 timmar nu innan mina värdföräldrar hämtar upp mig och min data kommer dö snart men vad jag än gör får inte somna!!!

    Jag skiter i vad som krävs jag tänker komma in till LKPG innan söndag thats it!

    Nu har jag lärt mig nåt
  • Somna inte på flygplatsen
  • Håll koll på din väska
  • Kolla inte på film hela natten för att sen va trött dan efter
  • Boka ingen surpriseresa utom tala om att du kommer så någon kan hjälpa dig...

51 min kommer min data hålla om jag inte hittar ett uttag...

Angry Kisses
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback