Staying in UK or going back home already

2 veckor.... lång tid?? nooot
Igår så skrev jag att jag inte visste om Au pair grejen va mitt?? för de gör jag inte men va ganska så nöjd iaf men nee inte längre i Manchester så kommer jag inte att stanna för hänt lite skit och jag känner att jag inte vill va här längre! Så har sökt runt efter lite andra familjer i UK och fokuserat på London denna gång för tror att det är mycket bättre där.
Men om det skiter sig så tar jag nog och köper en biljett hem och drar.
För så ska de inte fortsätta vem helvete blir sur på att man inte stryker bra? när man aldrig gjort de .. men men ifs så vare bra att vi började bråka" för jag va inte så glad här och kände mig bara ledsen varje kväll.
Så nu får vi se hur det blir om det blir London eller om det blir Linköping igen.... åh jag  villi nte  till LKPG men men får väll bita i de sura äpplet då och acceptera läget.
Ni som läste mit lååååååånga inlägg igår... asså seriöst är mitt öde att  va kvar i LKPG? och se den människan 24/7?neeej tack !
BTW har även fått ett erbjudande från USA jo ni vet drömstaden New York men vet inte om jag vill ända dit visst familjens erbjudande låter nice men ändå jag e inte så pepp på att dra dit och jag vill inte vara borta i 2 år..
MItt liv e kaoooooz nu och jag vet inte vad jag vill.
Men hoppas att det blir London annars som sagt heej LKPG igen..
Blire att åka hem så blire plugg där sen får vi se vart jag kommer att hamna.

Kommentarer
milena malmros säger:

seriöst.. vem blir arg fr man inte stryker bra?? och nej ditt öde är definitivt inte linköping!!! <3

2011-06-10 | 00:32:51
Bloggadress: http://milenamalmros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback