My life and I decide how I live.

Inga mer tårar ska jag fälla, Inga mer misstag ska jag begå, inga mer idiotkillar ska jag träffa.
Livet blir ljusare nu och livet kommer bli bättre från nu!
På med Smilet bara och kör bara kör!
Vi lever en gång och hellre chansa leva livet än att sen återblicka livet och ångra allt man aldrig testat.
Man lever som sagt bara en gång och man ska göra det bästa av sitt liv och skita i allt/alla andra! Ingen kan säga till dig hur du ska leva ditt liv utan det är bara du som bestämmer!

Kommentarer
bästa säger:

bra sagt bästa! du verkar ha haft en bra dag idag :) fortsätt så <3 miss ya.

2011-06-10 | 19:32:26
felicia säger:

tack så mycket! vad glad jag blir :)

2011-06-11 | 15:24:14
Bloggadress: http://feliciastolt.blogg.se/
PussJorvas säger:

Man har ju rätt att vara ledsen ibland, låtsas man vara lycklig och ignorerar problemet slår det tillbaka med dubbel kraft. Ta tjuren vid hornen istället tycker jag.



sv, Vad bra ;)

2011-06-12 | 00:24:03
Bloggadress: http://pussjorvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback