Miss you!!!<3

2 veckor och nu känner jag av hemlängtan men mest av allt så saknar jag L .. haha okeej du kan va jobbig som fan men saknar ditt skrik saknar tiden då du stormade in i mitt rum 5på morgonen och bad mig att gå upp och gå ut och leka med dig.. haha de va tider det och jag kmr ihåg hur arg jag blev på dig för många vet nog att jag hade problem med sömnen ett tag så la mig typ vid 4 och så stormar L in i mitt rum 5 på morgonen.... jo fatta hur glad jag va!!!
Men L och N saknar er som bara den!¨
Och du N jag kommer ihåg alla våra bråk och kommer ihåg när du kom till mig när du ville ha råd haha så söt! Fattar inte att L du fyller 4 snart och N du e fan Fjortis snartxd
Och mig behöver vi inte tala om får ångest när jag tänker på att jag e 20 asså 21 nästa år hjääääälp...
L vill krama om dig eller gå ut och leka med dig!
och N jag vill prata med dig och jag vet att du lyssnade på mig när jag kom till dig med mina problem... haha N du fick typ ryck på mig men vi kom ändå överens.
Älskar er mina kära syskon!
Och mamma pappa saknar er med hehe;)<333
Love you baby<3

Kommentarer
Anonym säger:

Vart är inlägget om Alexander??

Du skriver publicerar bild sen tar du bort varför??

2011-06-13 | 16:34:14
Anonym säger:

Håller med

Varför är inlägget borta?

Häng ut svinet!

2011-06-13 | 16:36:22
PussJorvas säger:

sv, Det hade jag :D Tack! I höst ska jag plugga till pr-agent :) själv?

2011-06-13 | 22:46:25
Bloggadress: http://pussjorvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback