Min helg i UK

Hade tänkt va hemma nu men blev inte så  då planerna ändrades lite... men men har haft kul ändå!
Igår så blev de en tripp till Birmingham där de va party och sen kolla vi på boxning... asså fattar inte vem fan går med på att slåss bara för äran? fanns liksom killar som vart helt blodiga men de sket typ i de och de slogs ändå... jag fick typ panik och tänkte vafan gör ni ...??? blod rinner ner från er tröja men ni bah fortsätter slåss.... Fast va nice för mig då jag fick allt jag pekade på .... och du menar jag alkohol!!! hehe vart lite drinkar hit och dit och så.
Boxningen slutade vid 00:00 (UK tid) så sen vart de en resa hem på 3 timmar men de va lugnt för smsa med ida halva resan och sen så däcka jag och vaknade upp när vi va hemma.. hehe nice dag och wow vilken upplevelse att se boxning LIVE" Men inte riktigt min grej men kul va de!!!!!
Idag så sov jag till 14 (UK tid) och sen vart de sitta ute och sola innan vi begav oss mot en italiensk reataurang... Cappolini fett nice ställe!
Först så åt vi vitlöksbröd med gratinerad ost och sen blev de rosé för min del och de andra beställde rött vin, öl och cola:P efter 3 glas rosé sitter jag och bloggar här och de går ganska så bra^^^eller?
Jag beställde min favorätt (LASAGNE) mmmmmmums va gott de va!!!
Sen blev de massa gott efter typ biff och ostrullar gud va gooooooot de va!!!!
och till efterrätt så tog jag Tiramisu" älskar de!!!!
Nu väntar jag på att kära D ska logga in på skype, fb elr msn :)

P.s: bilder kommer när jag hittat sladden till kameran:P

Hoppas att ni haft en lika awesome helg som moi!!

PUSSSSSSS

Boxningen: fler pictures kommer;)

Min goda LASAGNE!;)



Kommentarer
PussJorvas säger:

De slåss inte bara för äran, det är deras yrke. De får betalt liksom.

2011-06-27 | 23:54:13
Bloggadress: http://pussjorvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback