Living the dream in London

Vaknade upp för 4 timmar sen och har hunnit med att damsuga hela huset städa och tvättar nu så har inte så mycket att göra och är trött på att sitta framför datan eller kolla på tv så tänkte göra nåt sjukt.. haha nja inte så sjukt utan tänkte gå ut och gå runt i området , typ ta en promenix och gå till affären måste köpa vax och tugummi .
Btw nu är det klart och jag förflyttar mig från Manchester till London så snart e jag officielt LondonGirl yeeeees så glad jag e!
Familjen jag fått kontakt med bor inte så långt från Greenwich där en vän bor så de e perfekt läge!
De har 2 pojkar tvillingar de e 2år gammla hur söta som helst!
Så nu e de en vecka kvar i Manchester och sen e de dax att packa igen och bege mig till London!
Jag har även insett att om jag vill få ett bra liv här så tänker jag lämna mitt förflutna bakom mig och tänka framåt.
Jag har flyttat till UK för att leva livet och för att träffa nytt folk och för att kunna växa som person så nu glömmer vi allt skit som hände i Linköping de e "in the past"
Känner på mig att detta år kommer bli ett minne för livet och om 1år så kommer jag va en annan person och jag kommer trivas med mig själv!
Har faktiskt funderat på att antingen söka till högskola sen nästa år eller vem vet jag kanske stannar i UK ett tag för seriöst vem vill leva livet i Linköping? inte jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback