KONSTEN ATT ÄLSKA SOM EN PORRSTJÄRNA.

God morgon solstrålar!
Solen skiner i UK och mitt humör e på topp!
Brukade sitta vid datan på nätterna och kolla film eller gossip men igår så tipsade Emm mig om några böcker som hon läst och jag tänkte why not kan väll ta och läsa en bok... av böckerna hon tipsade så fastnade jag för 2 och valde att börja med att läsa"Blondie" guuuuuuud vilken bra bok asså den e typ 400 sidor men de tog bara några timmar för mig och den va utläst, går inte beskriva hur bra den va och jag kunde inte sluta läsa!
Tycker ni om verklighetsbaserade böcker och biografier då ska ni läsa den! rörande hemsk och helt underbar bok!
Men nu e boken utläst så tänkte börja med en annan får se om den e lika bra!
"KONSTEN ATT ÄLSKA SOM EN PORRSTJÄRNA"

Man hör ju på titeln vad boken handlar om """ men Emm så att den va bra!

Fixat i huset redan så tänkte återgå till läsandet.
PUSSSSS!

Kommentarer
mahtab<3 säger:

fin blogg du har sweetheart!

2011-06-28 | 18:31:39
Bloggadress: http://matiib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback