I know what I did , and I can´t forgive myself for doing it , even if I Knew that it was wrong I did it, and the truth is tearing me apart

Okeeej jag ljög allt är inte på toppen.. men det har inte att göra med att jag inte trivs i UK vilket jag gör!!! men finns en sak som förföljer mig nåt som va på mina tankar innan jag flyttade hit och jag var för rädd för att ta reda på sanningen så jag sket i de och flyttade hit. Jag vill inte riktigt säga vad det e , men vore det som de va förra gången då vet jag inte vad jag komma att ta mig till... Detta ingick inte i mina planer och inte igen och denna gång så vet jag vad jag hade valt att göra. Fast jag vet ju som sagt inte och jag kan ha fel... eller så kan jag ha rätt..
Jag ville ställa mitt liv till rätta och tränga bort allt som hänt men jag va ju lika smart nu igen och gjorde nåt dumt nu igen och nu så fightas jag med skuldkänslor och vet inte längre vad jag ska tro...  Jag är för rädd för att se om jag har rätt eller inte och jag e för rädd för att se vad resultatet kommer att bli.. och jag ångrar mig som fan att jag söp ner mig som faaan den helgen och gjorde det jag hade lovat mig själv att aldrig göra och göra det med den personen??? vad fan tänkte jag med???!!!
Hämnd? njaa för vad det är inte jag som ska göra det.
Känsla av ensamhet?
Ilska?
Känslan att vilja fly
Trotsa alla gränser och bara göra det...
Jag vet inte vad jag tänkte med... jag kände i hela min kropp och själ att det var fel men ändå så sket jag i de och bara körde på....
Fast grejen nu: Känner jag skuld? är jag äcklad av mig själv?
Är jag arg på mig själv?
Fick jag ut det jag ville?

SVARET PÅ ALLT DETTA ÄR: NEEEEJ JAG FICK INTE UT ETT SKIT UTAN BARA ETT DÅLIGT SAMVETE OCH NÅT INOM MIG SOM HÅLLER PÅ ATT SLITA SÖNDER MIG I BITAR OCH ÄVEN EN TANKE ATT TÄNK OM DU ÄR DET IGEN....

Ska skaffa mod och kolla upp de efter 4 juni...har jag tur så vet jag tidigare och okeeej är det som det är så e de bara mig själv jag har att skylla på..
Fast jag försöker tänka att allt som sker har en mening och e jag de så e väll de meningen helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback